adcat.pl

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Fryzury - WARKOCZ

Jako, że dawno nie pisałam, dzisiaj zebrałam się w sobie i postanowiłam opublikować nowy, nie byle jaki post :)
Już nie pamiętam, kiedy pisałam o fryzurach, ale na pewno dawno.
Dzisiaj to nadrabiam i wiodącym tematem będą warkocze, warkoczyki, francuzy, dobierańce i wiele wiele innych.
Każda z Was na pewno znajdzie coś dla siebie, ponieważ fryzury są proste, a wyglądają naprawdę zjawiskowo :)


Pierwsze co mnie zaciekawiło był warkocz wyglądający jak sznur - ROPE BRAID 



Efekt jest zdumiewający, a sama nawet nie wiedziałam, że robi się go w tak prosty sposób. :)

Tutaj link do instrukcji jak zrobić to cudo :)  



Druga bardzo modna fryzura w ostatnim czasie KOK i WARKOCZ 


Myślę, że fryzura będzie hitem tego lata bo jest piękna :)
Oczywiście zamiast koka możemy zostawić kucyka na boku i też będzie ładnie wyglądać.

Tutaj link do instrukcji 



Kolejna fryzura jaka mi się spodobała to WIANEK z WARKOCZA 


Dobre rozwiązanie, jeśli chcemy, aby włosy nam nie przeszkadzały np. w lecie kiedy jest gorąco lub na basen czy nawet przy sprzątaniu.

Tutaj krok po kroku 



Następną prostą i szybką fryzurą jest zwykły KŁOS


Jeśli ktoś nauczy się jak robić kłosa,to naprawdę może tworzyć zjawiskowe fryzury :)
Tutaj link :)



WARKOCZ na WIERZCHU


Bardzo ciekawe upięcie, nie jest zbyt skomplikowane a wygląda super :)

Tutaj instrukcja 



Mam nadzieję, że spodobał się Wam ten post, bardzo przydatne rady i ciekawe pomysły.
Jeśli macie jakieś inne fryzury, zjawiskowe i proste w upięciu to piszcie w komentarzach.
Na dzisiaj tyle.

Pozdrawiam i czekam na opinie :*

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te fryzury. Może na jakąś wyjątkową okazję, bym się tak uczesała. Do szkoły jednak wolę zwykłego kucyka lub kok. Ostatecznie czasem pojawia się u mnie kłos. Ale poproszę siostrę, aby mi ten kok + warkocz zrobiła. :D
    http://agnieszkawygladala.blogspot.com/2015/06/wypad-nad-rzeke-z-znajomymi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fryzurki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pierwszy warkocz jest sliczny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek z warkocza pięknie wygląda!
    Sama bardzo często robię kłosa.

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham robic warkocze. Sobie, komus. Idealne upiecie na lato! *,*

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowy post- "iris''.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/iris.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :) Przecudne fryzury
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fryzurki :) Idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post !
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam warkocze ! tydzień temu ścięłam jednak swoje noszone całe ddługie życie włosy na króciutko i nie mam możliwości zrobienia jakiegokolwiek warkocza :)
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie potrafię zrobić takich fryzur, chociaż może spróbuję ;)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce i nie potrafię nawet zrobić zwykłego warkocza :(
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się spodobała fryzura kok z warkoczem <333
    Założę się, jednak, że nie będę potrafiła jej zrobić :/

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te fryzury! <3 chyba na mówię mamę na wypróbowanie paru z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te fryzury! <3 chyba na mówię mamę na wypróbowanie paru z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianki z warkocza są przepiękne - bardzo je lubię, ale rzadko mam czas aby je zrobić :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń