adcat.pl

piątek, 10 kwietnia 2015

Inspiracje

Witam gorąco i zapraszam na dzisiejszy post.

Skoro, że wiosna ostatnimi dniami wkroczyła w pełni i słoneczko pięknie świeci postanowiłam pokazać Wam kilka cudownych inspiracji.

Myślę, że wybierzecie coś co się Wam spodoba i może akurat, że dzięki temu wybierzecie się na zakupy i wpadnie do szafy kilka nowych perełek. :)

Komentujcie jak Wam się podoba i co wybrałybyście z tych rzeczy.
Także zostawiajcie linki do swoich blogów a na pewno zajrzę i zostawię coś po sobie. :*


















Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :*

10 komentarzy:

  1. Świetne, miejscie outfity :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje <3 Kocham takie zdjęcia *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post!
    http://natxxvxx.blogspot.com/2015/04/flowers-and-sun.html?showComment=1428854516304#c8239738204116340623 zapraszam <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny prześliczne, a oufity mega :)

    Zapraszam na bloga o serialach:
    http://serialo-maniak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiosennie! Sama nie wiem co bym wybrała!
    Jeśli masz chwilkę, to byłabym wdzięczna za kliki w linki w moim poście :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twój blog! Może zatem wpadniesz do mnie? Zobacz zatem, co ciekawego u mnie ;).MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie wpisy i zdjęcia cudowne inspirację - obserwuję .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje :)
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ostatnim zdjęciu piękny naszyjnik :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te inspiracje, stylizacje genialne ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń