adcat.pl

środa, 18 marca 2015

Recenzja kosmetyku

Witam gorąco! :)
Dzisiaj kolejna recenzja jednego z moich kosmetyków.
Mam nadzieję, że Wam się przyda.
Zachęcam też do wyrażania swojego zdania na temat odżywki 
i opisywania efektów po jej stosowaniu. :)



Skoncentrowana odżywka do paznokci 8w1 TOTAL ACTION
od Eveline



Używam odżywki od około roku, na moje paznokcie działa naprawdę regenerująco i wzmacniająco.
W dużym stopniu maluje paznokcie, używam zmywacza i dość często myje naczynia, te czynniki sprawiają, że moje paznokcie są osłabione, miękkie i rozdwajają się.
Kiedy zaczęłam używać odżywki stan moich paznokci w dużym stopniu się polepszył.
Paznokcie są twarde, nie rozdwaja się ani nie łamią.



W mojej ulubionej drogerii odżywkę kupuję w cenie 12 zł za 12 ml.
Myślę, że to niezła cena, ponieważ odżywka wystarcza mi na ok 3-4 miesiące, w zależności jak często jej używam. 



Jednak, aby odżywka działała tak jak powinna, trzeba ją stosować zgodnie z instrukcją dodaną w pudełeczku, lub na opakowaniu. Mianowicie trzeba malować paznokcie przez 4 dni, każdego dnia jedną warstwę i 5 dnia zmazać jak zwykły lakier. 
Ja zwykle między jedną kuracją a drugą na 2-3 dni maluje paznokcie zwykłym lakierem. :)

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z odżywki, mimo tego, że czytałam w internecie różne rzeczy na jej temat. Na przykład, że niszczy paznokcie lub prowadzi do jakiś chorób paznokci.
Dlatego pamiętajcie dziewczyny, aby najpierw przetestować na własnych paznokciach a później oceniać. 


Moja ocena to 10/10


_________________________________________________

Jeszcze jedna sprawa :)
Na pewno stali czytelnicy zauważyli u mnie nowy nagłówek.
Chciałam gorąco podziękować Marcinowi, który go zrobił.
Znajdziecie go pod tym linkiem 


Jeśli spodobał Wam sie mój nowy nagłówek, piszcie do Marcina,
na pewno pomoże. 
Gorąco polecam :)


14 komentarzy:

  1. Wolę nowa ulepszona wersję 9 w 1 :) Też jestem bardzo zadowolona z tych odżywek od Eveline, bo naprawdę mi pomagają. Ja zwykle nakładam je jako baze pod lakier, później lakier i top coat :) I jak miałam mega łamliwe paznokcie, to teraz mogę się pochwalić naprawdę ładnymi paznokietkami, przez co wręcz uzależniłam się od lakierów w kolorach tęczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nie wiedziałam o nowej wersji :) muszę zapytać w drogerii :)
      też uwielbiam kolory tęczy na paznokciach :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te odżywki z eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam identycznej odżywki i jestem z niej bardzo zadowolona!

    Obserwuję, ciekawie piszesz!

    http://50shadesofworkout.blogspot.com/ < wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog też mi sie spodobał - obserwuje :)

      Usuń
  4. Kocham ją :D
    Ratuje moje paznokcie przed zagłądą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś moja przyjaciółka go stosowała i też mi polecała, może3 w końcu się sama skuszę :-)
    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc tak jestem kosmetyczka i na codzien spotykam sie z paniami ktore stosowaly ta odzywke i maja paznokcie zniszczone poniewaz odwarstwiaja sie od macierza w tej odzywce zawarte formaldychydy działaja uzalezniajaco po odstawieniu sa bardzo duze problemy nie polecam ci jej stosowac niedlugo beda ja wycofywac moze powodowac nawet grzybice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, czytalam, ze tak sie robi jak sie ma jakies uczulenie na jakis skladnik czy cos takiego. Ja odzywke stosuje juz dluzszy czas i nawet jak mam dluzsze przerwy to nic sie nie dzieje. Jedynie wracaja do wczesniejszego stanu i sa slabe i łamliwe. Sadze jednak, ze w jakims stopniu masz racje skoro jestes kosmetyczka i znasz sie na tym. :)

      Usuń
  7. Super odżywka też ją posiadam!
    Zapraszam do mnie carolynblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam odżywkę z eveline, tylko nie dokładnie tą 8 w 1- ja mam wybielającą ;) Sprawdza się świetnie! A gdy jest większe światło (np na dworze) lakier jest trochę fioletowy! Wygląda cudownie! :) Masz bardzo ładne zadbane paznokcie!

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post <33
    Pomożesz proszę http://wikas1blog.blogspot.com/2015/03/wspopraca-z-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją i jak dla mnie rewelacja :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń