adcat.pl

sobota, 28 lutego 2015

10 % rabatu

Witam Was serdecznie :*
Dwa dni temu skończyłam 19 lat,
Ale jak to moja koleżanka mówi, to kolejna osiemnastka!

Dzisiaj w poście jak ostatnio o KODZIE RABATOWYM.
Tylko, że mam więcej informacji :)

Macie 10% rabatu na wszystko z tej strony Born pretty store
Przy zamawianiu wpisujecie taki kod HUCT10


Wczoraj napisali mi, że przesyłka do naszego kraju jest darmowa,
jedyną wadą jest to że trzeba płacić w USD, myślę, że to i tak okazja
jeśli macie 10 % rabatu i przesyłkę za darmo :)

Wielu osobom spodobały się świecące lakiery




Pierścionki, które są ostatnio bardzo modne



Pędzelki do makijażu, za taką cenę naprawdę warto :)






Mam nadzieję, że wybierzecie coś i skorzystacie z kodu rabatowego :)
Nie codziennie zdarzają się takie okazje :)


Miłego dnia,
Pozdrawiam :*







11 komentarzy:

  1. Z chęcią pooglądam produkty ;)

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobał pierścionek i lakier! Po prostu super! :)

    http://livestyleofanita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzę produkty . Może coś wypatrze.
    Obserwuję.kofanaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://feather92.blogspot.com

    ciekawe te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery swietnie nadawałyby się na imprezę! ;) bardzo fajny post i ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery świetne ;) dzięki za rabat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty. Wszystkiego naj z okazji urodzin. Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne produkty widzę :) Dzięki za rabat

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie intrygują ich lakiery peel off :3

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście jestem ciekawa tego silikonu do ochrony paluszków podczas malowania :P

    OdpowiedzUsuń