adcat.pl

poniedziałek, 2 lutego 2015

Recenzja kosmetyku


Witam gorąco :)
Dzisiaj postanowiłam zrobić pierwszą recenzję.
Kosmetykiem, którego używam od około 2 miesięcy, jest


 "Odżywka - intensywna odbudowa do włosów zniszczonych"


Odżywka kosztowała około 6 zł, więc postanowiłam ją wypróbować,
bo miałam zniszczone końcówki.
Z efektów jestem średnio zadowolona, ponieważ działa, ale krótko.
Na opakowaniu producent sugeruje, aby używać jej bez spłukiwania, ale można też nakładać na mokre włosy i spłukać. 
Ja zawsze po umyciu włosów nakładam odżywkę na same końcówki, bo kiedy nałożę na całą długość włosów to wyglądają na ciężkie i jakby były przetłuszczone.
Efekty są, jednak po dniu, max dwóch dniach, końcówki są takie same jak były.

Moja ocena tego produktu: 2/10





Polecam buty z tej strony :)

9 komentarzy:

  1. Jak to dobrze że tej odżywki nie kupiłam. Wyglądała świetnie ale z tego co czytam nie chwalisz ja za dobrze. Zapraszam w wolnej chwili do mnie:
    spacjaenterkropkacom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze że nie kupiłam tej odzywki !
    lubię ziaję, ale też sama nie przepadam za takimi kremowymi odzywkami, ja wolę te w sprayu :) ostatnio nawet kupiłam z ziaji takową i jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, mam nową inspirację na kolejną recenzje.
      Dzięki :)

      Usuń
  3. Zapraszam na konkurs. liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki Ziaja,są naprawdę dobre

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam firmę ziaja

    zapraszam http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie te odzywki tez sie nie sprawdzaja.za to lubie toniki z ziaji

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! Bardzo mi się podoba. Obserwuję :) + polecam na profilu.
    Zapraszam również do siebie.
    http://redlipstickfashion292.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kupić tą odżywkę lecz się na szczęście powstrzymałam ;) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    http://smileforcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń